2013. október 6., vasárnap

Design bejegyzés ||2 - Díszítőelemek + Twitter fejlécek + Faviconok + Textúrák

Drága Olvasók! 
Megérkeztünk a következő design bejegyzéssel, amihez nincs sok hozzáfűznivalónk. 
Az összes elkészült rendelést lassan kifogjuk rakni, és a 100+ feliratkozó alkalmával tartunk egy nyereménysorsolást, melynek részleteit hamarosan olvashatjátok. 

Textúrák: Sophie T., Diana Lindsey, Valerie Bridgewood
Faviconok: Valerie Bridgewood
Díszítőelemek: Valerie Bridgewood, Diana Lindsey
Twitter fejlécek: Diana Lindsey


Textúrák: 































Twitter fejlécek: van olyan, ahol pipa jel található a név mellett. Valaki azt mondta, hogy automatikusan törlik a fiókot ha valaki odateszi, de nekem több hónapig kint volt és semmi baja nem lett, nem törölték. Szóval nem tudom hogy van ez, de csak saját felelősségre vigyétek a pipásokat:)







Díszítőelemek: 














































Faviconok:









































6 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Ha nem gond, vittem pár díszítő elemet és egy textúrát.:) Nagyon jók lettek:33

    VálaszTörlés
  2. Elvittem pár textúrát ebből a bejegyzésből, és szintén textúrákat, meg PNG-ket az ezelőttiből. Remélem, nem baj. :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Vittem két textúrát és pár díszítő elemet :) remélem nem gond. Egyébként nagyon szépek a munkáitok :)
    Xx.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!!
    Ha nem baj elvittem három díszítőelemet!
    xx Luca

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Vittem pár textúrát és díszítőelemet!:)
    xoxoLexii

    VálaszTörlés